ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Marketing & Sales

Δυνατά και αδύνατα χαρακτηριστικά σημεία ενός πωλητή

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
24/04/2018 - Updated on 04/06/2024
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις, ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
A A
Δυνατά και αδύνατα χαρακτηριστικά σημεία ενός πωλητή
Share on Facebook

1. Scripta manent verba volant: «Τα γραπτά μένουν τα λόγια πετούν», που στην περίπτωσή μας σημαίνει ότι ένας πωλητής πρέπει να κρατάει σημειώσεις και όχι μόνον να ακούει.

2. Η δύναμη της πίστης του πωλητή: Ο κορυφαίος ή ο «καλός πωλητής», όπως τον εννοούμε στον κόσμο των επιχειρήσεων, είναι αυτός που φέρνει άριστα αποτελέσματα, δηλαδή πωλήσεις με σταθερό και αναπτυσσόμενο ρυθμό. πωλήσεις με σταθερό και αναπτυσσόμενο ρυθμό.

Διαβάστε Επίσης

Δείτε τους 26 φιναλίστ στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025

Δείτε τους 26 φιναλίστ στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025

Oct 22, 2025
Στα 40 εκατ. έφτασε η έκπτωση επί του ΕΝΦΙΑ για ασφαλισμένες κατοικίες

Στα 40 εκατ. έφτασε η έκπτωση επί του ΕΝΦΙΑ για ασφαλισμένες κατοικίες

Oct 22, 2025

Ο κυριότερος συντελεστής, που συμβάλλει στην ολοκλήρωση της προσωπικότητας του καλού πωλητή και που μπορεί να ασκήσει επιρροή στην ενήλικη περίοδο της ζωής του, συνοψίζεται στη λέξη πίστη.

Η πίστη του πωλητή πρέπει να υπάρχει και να καλλιεργείται σε τέσσερις διαφορετικούς τομείς της εργασίας του:

α. Στην ποιότητα και τη χρησιμότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών που πουλάει.

β. Στην ανταγωνιστικότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών που πουλάει.

γ. Στην αποτελεσματικότητα της οργανωμένης παρουσίασης.

δ. Στην αποτελεσματικότητα της σωστής εξυπηρέτησης πελατών.

Η άγνοια και η άρνηση του κοινού, που αμφισβητεί και απορρίπτει, είναι οχυρά πανίσχυρα και συχνά απόρθητα. Για να αντιμετωπιστούν, λοιπόν, για να γκρεμιστεί ο τοίχος που τα υποστηρίζει και να κερδηθεί η μάχη, χρειάζεται απαραίτητα η εγκαθίδρυση της πίστης, εξίσου πανίσχυρης, αν όχι ισχυρότερης, στην ποιότητα, τη χρησιμότητα και την ανταγωνιστικότητα των προϊόντων ή υπηρεσιών που προσφέρουμε για πώληση.

Αν υπάρχει αυτή η πίστη, η οποία θα πρέπει να εμπνέεται και να καλλιεργείται συνεχώς από την επιχείρηση, τότε οι ικανότητες και η αποτελεσματικότητα των πωλητών μπορούν να πλησιάσουν τα ανώτατα όρια των δυνατοτήτων τους. Όταν ο πωλητής διατηρεί τη συζήτηση με τον υποψήφιο αγοραστή σε επίπεδο ενήλικου προς ενήλικα, μπορεί άνετα και ψύχραιμα να αντιμετωπίσει όλες τις αντιρρήσεις του και τελικά να τον πείσει να αγοράσει.

Όταν οι υποψήφιοι αγοραστές προβάλλουν αντιρρήσεις, δεν το κάνουν γιατί δε θέλουν να αγοράσουν, αλλά γιατί θέλουν περισσότερους πειστικούς λόγους για να αγοράσουν. Επίσης, η πίστη δημιουργεί έμφυτα επιχειρήματα απαντήσεων σε αντιρρήσεις, καθώς επιστρατεύεται αυτόματα ο πολύπλοκος ανθρώπινος μηχανισμός της αυτοσυντήρησης και της αυτοάμυνας.

Όταν πιστεύεις σε κάτι, το υποστηρίζεις με όλη τη δύναμη που διαθέτεις. Όταν ο πωλητής πιστεύει απόλυτα, ότι πουλώντας ασφάλειες ζωής και υγείας, παρέχει προστασία στο πολυτιμότερο περιουσιακό στοιχείο του κάθε ανθρώπου, στην ικανότητά του να κερδίζει χρήματα, πώς είναι δυνατόν να δεχτεί την άρνηση του αγοραστή; Κανένας σχεδόν άνθρωπος δεν μπορεί να μην ενδιαφερθεί γι’ αυτή την πολύτιμη ασφάλιση.

Όταν ο πωλητής έχει πειστεί ότι η εταιρεία του έχει επενδύσει εκατομμύρια στην έρευνα, την ποιότητα και τη συνεχή βελτίωση των προϊόντων που πουλάει, καθώς και για τη συγκεκριμένη χρησιμότητα και ανταγωνιστικότητά τους, πώς μπορεί να «αφήσει» τον οποιονδήποτε αγοραστή να απορρίψει εύκολα τα πλεονεκτήματα των προϊόντων αυτών; Βέβαια ενδέχεται ένα προϊόν να είναι ακριβότερο, αλλά οπωσδήποτε προσφέρει κάτι περισσότερο από το αντίστοιχο ανταγωνιστικό, που είναι φθηνότερο.

Δεν υπάρχει ούτε ένας κορυφαίος πωλητής σε ολόκληρο τον κόσμο, που να μην υποστηρίζει την τυποποιημένη παρουσίαση.

Οργανωμένη παρουσίαση

Η πίστη στην αποτελεσματικότητα της οργανωμένης παρουσίασης είναι το δεύτερο σημαντικό σημείο που άμεσα συνδέεται με την επιτυχία. Όπως ο χειρουργός ακολουθεί μια ορισμένη διαδικασία στην εγχείρηση ανοικτής καρδιάς, ώστε να μην κινδυνεύσει η ζωή του ασθενούς, έτσι και ο πωλητής πρέπει, αν θέλει να «επιβιώσει» η πώληση και να μην πεθάνει –ή τουλάχιστον να μειώσει στο ελάχιστο τις πιθανότητες «θανάτου» της πώλησης– να ακολουθεί μια ορισμένη και απόλυτα επιτυχημένη συγκεκριμένη διαδικασία: αυτή της οργανωμένης παρουσίασης.

Η οργανωμένη παρουσίαση, όπως προαναφέραμε, είναι το «εργαλείο πώλησης» του πωλητή. Είναι ο κεντρικός άξονας του εκπαιδευτικού προγράμματος. Όλα τα σημεία ενός εκπαιδευτικού προγράμματος περιστρέφονται γύρω από την οργανωμένη παρουσίαση και σταδιακά ενσωματώνονται σε αυτή.

Η οργανωμένη παρουσίαση κάθε επιχείρησης:

α. Πρέπει να υπάρχει.

β. Πρέπει να είναι αποτελεσματική.

γ. Πρέπει οι πωλητές να την έχουν αποστηθίσει.

Η «Οργανωμένη παρουσίαση» καλύπτει όλα σχεδόν τα επίκτητα χαρακτηριστικά που μπορούν να καλλιεργηθούν με την εκμάθηση και την εξάσκηση. Η ευγλωττία, αν δεν υπάρχει, αποκτάται, αφού ο πωλητής λέει τα ίδια συνεχώς. Όπως ο ηθοποιός που μαθαίνει το ρόλο του και τον υποδύεται συνεχώς βελτιώνει την απόδοσή του, έτσι και ο πωλητής εξασκείται και βελτιώνει συνεχώς την απόδοση της δικής του παρουσίασης. Η μαγική λέξη δίχως άλλο είναι: εξάσκηση.

*Το κείμενο είναι απόσπασμα από το βιβλίο του Μ. Ανδρουλιδάκη (Συγγραφέα – Αρθρογράφου, Insurance agent trainer & consulting, ex.Διευθυντή Υποκ/τος Interamerican, ex.Επίτιμου Επιθεωρητή πωλήσεων, Limra – I.L.U.) “H ιστορία των Ασφαλειών και ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος σήμερα”, εκδόσεις Παπαζήση.

np-katoikia-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

Δείτε τους 26 φιναλίστ στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δείτε τους 26 φιναλίστ στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025

by Insurancedaily editorial team
Oct 22, 2025
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ανανέωσε τη χορηγική συνεργασία με τη ΝΑΚ – ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ανανέωσε τη χορηγική συνεργασία με τη ΝΑΚ – ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS

by Insurancedaily editorial team
Oct 22, 2025
ΜΙΝΕΤΤΑ: 10 χρόνια συμμετοχής στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΜΙΝΕΤΤΑ: 10 χρόνια συμμετοχής στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

by Insurancedaily editorial team
Oct 22, 2025
Ο Γιώργος Κώτσαλος για 3η χρονιά στη Κριτική Επιτροπή των FMIA
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Γιώργος Κώτσαλος για 3η χρονιά στη Κριτική Επιτροπή των FMIA

by Insurancedaily editorial team
Oct 21, 2025
Συμμετοχή ασφαλιστικής αγοράς στο τελικό συνέδριο του έργου LIFE PROFILE
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συμμετοχή ασφαλιστικής αγοράς στο τελικό συνέδριο του έργου LIFE PROFILE

by Insurancedaily editorial team
Oct 21, 2025
Η Allianz για 7η συνεχή χρονιά είναι το No1 ασφαλιστικό brand παγκοσμίως
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz για 7η συνεχή χρονιά είναι το No1 ασφαλιστικό brand παγκοσμίως

by Insurancedaily Editorial Team
Oct 21, 2025
Δυναμική παρουσία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Εθνική Συνδιάσκεψη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δυναμική παρουσία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Εθνική Συνδιάσκεψη

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025 - Updated on Oct 21, 2025
Victory Promise: Ταξίδι επιβράβευσης συνεργατών στη Δανία και τη Σουηδία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Victory Promise: Ταξίδι επιβράβευσης συνεργατών στη Δανία και τη Σουηδία

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Η Groupama έκανε πράξη τη δημιουργία του νέου Κέντρου των Παιδικών Χωριών SOS στη Θεσσαλονίκη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Groupama έκανε πράξη τη δημιουργία του νέου Κέντρου των Παιδικών Χωριών SOS στη Θεσσαλονίκη

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
odc-banner-general-0225gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Στα 40 εκατ. έφτασε η έκπτωση επί του ΕΝΦΙΑ για ασφαλισμένες κατοικίες

    Στα 40 εκατ. έφτασε η έκπτωση επί του ΕΝΦΙΑ για ασφαλισμένες κατοικίες

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ανανέωσε τη χορηγική συνεργασία με τη ΝΑΚ – ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ΜΙΝΕΤΤΑ: 10 χρόνια συμμετοχής στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ανασφάλιστα τα κλοπιμαία 88 εκατ. ευρώ στο Λούβρο

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ